Afgelopen donderdag was Holiday Park voor de laatste keer dit seizoen geopend. Het park was tijdens dit jaar 173 dagen geopend en ontving het 555.000 bezoekers. De succesvolle evenementen, de zomernocturnes en Halloween, maakten het tegengevallen voorjaar meer dan goed. Het park introduceerde dit jaar ook de Holiday Park jaarkaart, een abonnement voor het park. Zo'n 9000 mensen maakten daar gebruik van.  "> Afgelopen donderdag was Holiday Park voor de laatste keer dit seizoen geopend. Het park was tijdens dit jaar 173 dagen geopend en ontving het 555.000 bezoekers. De succesvolle evenementen, de zomernocturnes en Halloween, maakten het tegengevallen voorjaar meer dan goed. Het park introduceerde dit jaar ook de Holiday Park jaarkaart, een abonnement voor het park. Zo'n 9000 mensen maakten daar gebruik van.  "> Afgelopen donderdag was Holiday Park voor de laatste keer dit seizoen geopend. Het park was tijdens dit jaar 173 dagen geopend en ontving het 555.000 bezoekers. De succesvolle evenementen, de zomernocturnes en Halloween, maakten het tegengevallen voorjaar meer dan goed. Het park introduceerde dit jaar ook de Holiday Park jaarkaart, een abonnement voor het park. Zo'n 9000 mensen maakten daar gebruik van.  ">

Holiday Park tevreden over afgelopen seizoen

Gepubliceerd op 04/11/2013 om 18:41

Afgelopen donderdag was Holiday Park voor de laatste keer dit seizoen geopend. Het park was tijdens dit jaar 173 dagen geopend en ontving het 555.000 bezoekers. De succesvolle evenementen, de zomernocturnes en Halloween, maakten het tegengevallen voorjaar meer dan goed. Het park introduceerde dit jaar ook de Holiday Park jaarkaart, een abonnement voor het park. Zo’n 9000 mensen maakten daar gebruik van.

De directie van Holiday Park heeft de balans van afgelopen seizoen opgemaakt. Daaruit blijkt dat er 555.000 bezoekers langskwamen op een van de 173 dagen dat het park open was. Dat is een stijging van zeven procent in vergelijking met vorig jaar. De succesvolle nocturnes in juli en augustus en het pas afgelopen ‘Rocking Halloween’ maakten het tegengevallen voorjaar meer dan goed.

Nieuw dit jaar was dat het park een eigen abonnement kreeg. Op vraag van de omwonenden die regelmatig een bezoekje brachten aan het park, werd er een Holiday Park jaarkaart in het leven geroepen. Dat abonnement geeft je één jaar lang toegang tot Holiday Park.

Maya de bij
Dagelijks werden er in het park enquêtes afgenomen van de bezoekers. Daaruit blijkt dat die steeds meer tevreden zijn over hun bezoek. Opvallend is dat Maya de bij de populairste figuur is bij de bezoekers. Het figuurtje kreeg vorige zomer een eigen themazone in het park en had dit jaar ook een eigen show op de Platz der fontänen. Verder vallen ook de waterski-stuntshow en de attracties Donnerfluss, Teufelsfässer en Expedition GeForce in de smaak bij de bezoekers.

Volgende zomer opent Holiday Park een nieuwe spectaculaire achtbaan die 50 meter hoog zal worden. Vanaf 12 april zal er ook een vernieuwde attractie te vinden zijn in het park. Waterattractie Teuffelsfässer zal deze winter verder gethematiseerd worden naar de stoere Wickie de viking. Voor de kleinsten staan er verschillende evenementen rond bekende TV-programma’s gepland.

Gerelateerd nieuws

45 jaar Holiday Park met nieuw logo en terugkeer Holly

30 november 2015

Zaterdag eerste Viva Brasil Summernight in Holiday Park

28 juli 2014

Antwerpse Plopsa-tram onderweg naar Holiday Park

19 juli 2017

Plopsaland De Panne voortaan alle weekends van het jaar open

18 september 2020

Belgische Plopsa-parken opnieuw geopend vanaf 1 juli

8 juni 2020

Plopsa Indoor Coevorden heropent de deuren: eerste Plopsa-park weer open

28 mei 2020