Make-over voor website Plopsa Business & Events
Gepubliceerd op 16/11/2016 om 17:18
De website van Plopsa Business & Event Solutions ziet er sinds kort helemaal anders uit. De site werd qua design in lijn gebracht met de sites van de parken en heeft enkele nieuwe functies.
De Plopsa-parken zijn lang niet meer enkel populair bij gezinnen, ook bedrijven hebben de wegen naar de parken gevonden. Zij wensen vaak aangepaste belevingen voor hun personeel of klanten. Om aan die wensen te voldoen, werd er enkele jaren geleden een aparte afdeling binnen de Plopsa Group in het leven geroepen: Plopsa Business & Event Solutions.
Plopsa Business heeft uiteraard ook een eigen website die een overzicht biedt van de mogelijke locaties en activiteiten. Onlangs kreeg de website een make-over, waarmee die nu in lijn is met de websites van de Plopsa-parken, die voornamelijk bedoeld zijn voor particulieren.
Bijna drie jaar nadat de huidige lay-out van de parkwebsites geïntroduceerd werd, kreeg ook de businesswebsite een update. De nieuwe website is responsive en past zich dus aan aan de grootte van je scherm waardoor hij perfect te bezoeken is via een pc, tablet en smartphone.
Naast het nieuwe uitzicht, werden er ook een aantal nieuwe functies aan de businesswebsite toegevoegd. Zo vind je er nu een kalender met alle dagen waarop de Plopsa-parken uitverkocht zijn of wanneer er een bedrijfsevenement plaatsvindt. Voor de kleine navigatie onder de blauwe afbeelding, werden nieuwe icoontjes ontwikkeld. Nog nieuw is dat – in tegenstelling tot de vorige versie van de website – er geen aparte businesswebsites meer zijn voor de parken; alle informatie is nu te vinden op één website.
Je kan de Plopsa Business-website bezoeken via plopsabusiness.com. De site is beschikbaar in vier talen: Nederlands, Frans, Engels en Duits.