Ook Holiday Park noteert bezoekersrecord

Gepubliceerd op 10/06/2014 om 12:12

Tijdens het afgelopen verlengde weekend kreeg Holiday Park 50% meer bezoekers over de vloer dan tijdens het pinksterweekend van vorig jaar. Het park ontving dit jaar tv-programma Die Maus.

Niet alleen Plopsaland De Panne noteerde tijdens het pinksterweekend een bezoekersrecord, ook Holiday Park deed dat. Het park ontving 50% meer bezoekers in vergelijking met hetzelfde verlengde weekend vorig jaar. Dat heeft het park te danken aan de komst van het populaire tv-programma Die Maus en de hoge temperaturen.


Die Maus (foto: Plopsa)

Met dit bezoekersrecord komt Holiday Park al dichter in de buurt van het bezoekersdoel van dit jaar: 600.000 bezoekers.

Gerelateerd nieuws

Holiday Park past logo opnieuw aan

26 januari 2017

Holiday Park neemt gloednieuwe reclamespot op

22 juni 2017

Eigen abonnementen voor Plopsa Indoor Coevorden en Holiday Park

9 december 2012

Nieuwe extreme achtbaan Plopsaland De Panne krijgt Tomorrowland-thema

15 januari 2021

Plopsaland De Panne voortaan alle weekends van het jaar open

18 september 2020

Belgische Plopsa-parken opnieuw geopend vanaf 1 juli

8 juni 2020