Vandaag werden in attractiepark Toverland de 'Diamond themepark awards' uitgereikt. Die awards zijn de grootste prijzen voor pretparken in België en Nederland. Net zoals vorig jaar viel Plopsa en zijn parken ook dit jaar in de prijzen."> Vandaag werden in attractiepark Toverland de 'Diamond themepark awards' uitgereikt. Die awards zijn de grootste prijzen voor pretparken in België en Nederland. Net zoals vorig jaar viel Plopsa en zijn parken ook dit jaar in de prijzen."> Vandaag werden in attractiepark Toverland de 'Diamond themepark awards' uitgereikt. Die awards zijn de grootste prijzen voor pretparken in België en Nederland. Net zoals vorig jaar viel Plopsa en zijn parken ook dit jaar in de prijzen.">

Plopsa valt in de prijzen op de ‘Diamond themepark awards’

Gepubliceerd op 03/04/2013 om 13:22

Vandaag werden in attractiepark Toverland de derde ‘Diamond themepark awards’ uitgereikt. Die awards zijn de grootste prijzen voor pretparken in België en Nederland. Net zoals vorig jaar viel Plopsa en zijn parken ook dit jaar in de prijzen.

Plopsa eindigde vijf keer in de top drie:

  • meest kindvriendelijke pretpark (Plopsaland De Panne – eerste plaats)
  • beste achtbaan van België en Nederland (‘Anubis The Ride’ in Plopsaland De Panne – eerste plaats)
  • beste website (eerste plaats)
  • beste sociale media (eerste plaats)
  • beste pretpark (Plopsaland De Panne – tweede plaats)

Nog enkele reacties:

Steve van den Kerkhof, algemeen directeur:
Dat Plopsaland De Panne als beste Belgische pretpark verkozen wordt, is een bekroning voor het hele Plopsa-team. We blijven hard werken om deze nummer één plaats te behouden.

 

Sebastien Momerency, coördinator online marketing:
Met onze Facebookpagina proberen we kort op de bal te spelen en alle vragen van volgers te beantwoorden. Met suggesties gaan we aan de slag binnen het bedrijf. We nemen onze bezoekers en volgers serieus en doen er alles aan zodat ze graag komen naar onze parken. Daarnaast genieten volgers van unieke blikken achter de schermen, zoals concepttekeningen en plannen van onze uitbreidingen, en profiteren ze van wekelijkse wedstrijden en andere voordelen. We zetten ook regelmatig ludieke acties op touw, zoals recent ‘Op met Plop in Poperinge’.

 

Patrick Joossens, organisatie ‘Diamond themepark awards’:
Het park draagt kindvriendelijkheid hoog in het vaandel. Wij hielden rekening met de voorzieningen in het park, zoals aangepaste kindertoiletten, buggyparkings en mogelijkheden om luiers te verversen, maar ook met de mate waarin het pretpark zich verplaatst in de leefwereld van kinderen. Het aanbod aan attracties, shows, meet and greets en de mogelijkheid tot het schminken van kinderen spreken tot de verbeelding.

Foto’s

Liveblog

Wij hebben de uitreiking live gevolgd. Onze live feed kan je hier herbekijken.

[liveblog]

Gerelateerd nieuws

Dan toch: Plopsa neemt Comics Station Antwerp over

23 december 2019

Investeerder heeft plannen voor Plopsa-park in Tsjechië

29 september 2017

Eerste vaart Plopsa-luchtballon ten voordele van goed doel

6 juni 2017

Plopsaqua De Panne gaat sauna verhuizen

13 januari 2020

Al 18.000 bezoekers voor winteropening Holiday Indoor

8 januari 2020

Dan toch: Plopsa neemt Comics Station Antwerp over

23 december 2019